27.04.2023
Этика кодексі
1. Жалпы ережелер
1.1. Әдеп кодексі (бұдан әрі – Кодекс) – бұл лауазымына қарамастан Astana ECOLIFE қызметкерлері ұстануға тиіс кәсіби этиканың жалпы принциптері мен кәсіби мінез-құлықтың негізгі ережелерінің жиынтығы.
1.2. Бұл кодекс тұлғааралық қатынастарды реттеуге, ұжымда салауатты психологиялық ахуалды қалыптастыруға, барлық қызметкерлердің жұмыс тиімділігін арттыруға ықпал етуге арналған. Сондай-ақ, бұл құжат әріптестер мен пациенттерге қатысты дұрыс мінез-құлықты қалыптастыруға ықпал етеді.
1.3. Қызметкерлердің Кодекс ережелерін сақтауы олардың кәсіби қызметі мен кәсіби мінез-құлқының сапасын бағалау критерийлерінің бірі болып табылады.
1.4. Барлық жаңадан қабылданған қызметкерлер мен қызметкерлер өздерінің кәсіби қызметі барысында Кодекстің ережелерімен танысады және оларды орындайды.
1.5. Әрбір қызметкер осы Кодекстің ережелерін сақтау үшін барлық қажетті шараларды қабылдауға міндетті және әрбір пациент медициналық қызметкерден осы Кодекстің ережелеріне сәйкес онымен қарым-қатынаста өзін ұстауды күтуге құқылы.
1.6. Медицина қызметкерлері өз қызметінде мынадай моральдық-этикалық принциптерді басшылыққа алуы керек:
1.7. Пациенттермен қарым-қатынас жасау кезінде медицина мамандары:
1.8. Әріптестерімен қарым-қатынаста медицина қызметкерлері:
Медицина қызметкері өз біліктілігі мен құзыретіне сәйкес азаматтардың денсаулығын сақтауға, оған көрсетілетін медициналық көмектің сапасын жоғары деңгейде қамтамасыз етуге бар күш-жігерін салуы керек.
Медицина қызметкері жынысына, жасына, нәсіліне және ұлтына, тұрғылықты жеріне, әлеуметтік жағдайына, діни және саяси нанымдарына, сондай-ақ басқа да медициналық емес факторларға қарамастан кез келген адамға медициналық көмек көрсетуге міндетті.
Медицина қызметкері өзінің біліктілігіне, лауазымдық нұсқаулықтарына сәйкес, қолда бар мүмкіндіктер шегінде сапалы және қауіпсіз медициналық көмек көрсетуге, оның ішінде моральдық жағынан да жауапты.
Медицина қызметкерінің моральдық борышы – медициналық қауымның қатарын таза ұстау, әріптестерінің де, өзінің де қатесін бейтарап талдау. Науқастардың денсаулығына нұқсан келтіретін адал емес және біліксіз әріптестердің, сондай-ақ әртүрлі кәсіпқой емес адамдардың тәжірибесіне жол бермеу.
Медицина қызметкерінің қоғамдағы рөлін ескере отырып, ол барлық мүмкін болатын әлеуметтік шараларды, әсіресе салауатты өмір салтын насихаттайтын шараларды қолдап, қатысуы керек.
2. Медицина қызметкерінің жол берілмейтін әрекеттері
2.1. Медицина қызметкерінің білімі мен лауазымын теріс пайдалану оның кәсіби қызметімен үйлеспейді.
Медицина қызметкерінің құқығы жоқ:
2.2. Медицина қызметкерінің жеке басының теріс пікірі және басқа да кәсіби емес себептер диагностика мен емдеуге әсер етпеуі керек.
2.3. Пациенттің ұсынылатын ақылы медициналық қызметтерден бас тартуы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде оған тегін көрсетілетін медициналық көмектің сапасы мен қолжетімділігінің нашарлауына, түрлері мен көлемінің қысқаруына негіз бола алмайды. Қазақстан Республикасының заңнамасы.
2.4. Пациенттердің пациенттерге және пациенттерге сыйлықтары өте ұнамсыз, өйткені олар сыйлық бермейтін немесе қабылдамайтын пациенттерге аз қамқорлық көрсететіндей әсер қалдыруы мүмкін. Сыйлықтарды қызметтерге айырбастауға немесе қабылдауға болмайды. Қолма-қол ақша немесе құнды сыйлықтар түріндегі сыйлықтарды алуға тыйым салынады.
2.5. Медицина қызметкерінің өз лауазымын, науқастың эмоционалдық жағдайын пайдалана отырып, онымен мүліктік мәмілелерді жасасуға, еңбегін жеке мақсатта пайдалануға, сондай-ақ бопсалаумен және парақорлықпен айналысуға құқығы жоқ.
2.6. Медицина қызметкерінің пациентке емдеу курсын тағайындау кезінде пайдаланылатын дәрілік заттар, медициналық мақсаттағы бұйымдар туралы жалған, толық емес немесе бұрмаланған мәліметтерді беруге, оның ішінде пациенттен төменірек дәрілік заттардың, медициналық мақсаттағы бұйымдардың бар екендігі туралы ақпаратты жасыруға құқығы жоқ. бағасы.
2.7. Медицина қызметкері дәрі-дәрмек өндірушілері мен дистрибьюторларынан олар ұсынатын дәрілерді жазып бергені үшін сыйақы қабылдамауы керек.
2.8. Медицина қызметкері қызметтік міндеттерін орындау кезінде байсалды болуы және оларға тұрақты тәуелділікті тудыратын кез келген құралдардың әсерінен болмауы керек.
3. Медицина қызметкері мен науқастың қарым-қатынасы
3.1. Науқастың ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеу.
Медицина қызметкерінің пациентке дөрекі және адамгершілікке жатпайтын қарым-қатынасына, оның адамдық қадір-қасиетін қорлауға, сондай-ақ артықшылықтың кез келген көрінісіне немесе пациенттердің кез келгеніне артықшылық беруіне немесе ұнатпауына жол берілмейді.
3.2. Медициналық көмек көрсетудің шарттары.
Медицина қызметкері емделушінің бостандығы мен қадір-қасиетіне ең аз шектеулер жағдайында медициналық көмек көрсетуге міндетті.
3.3. Мүдделер қақтығысы.
Пациент-қоғам, пациент-отбасы және т.б. арасында мүдделер қақтығысы туындаған жағдайда, егер оларды жүзеге асыру пациенттің өзіне немесе басқаларға тікелей зиян келтірмейтін болса, медицина қызметкері пациенттің мүдделеріне артықшылық беруге тиіс.
3.4. Медициналық құпия.
Пациент медициналық қызметкер өзіне сеніп тапсырылған барлық медициналық және жеке ақпаратты құпия сақтайды деп күтуге құқылы. Медицина қызметкерінің емделушінің немесе оның заңды өкілінің рұқсатынсыз тексеру және емдеу кезінде алынған ақпаратты, оның ішінде медициналық көмекке жүгіну фактісін жария етуге құқығы жоқ. Медицина қызметкері медициналық құпияның жариялануына жол бермеу шараларын қабылдауға міндетті. Науқастың қайтыс болуы медициналық құпияны сақтау міндетінен босатпайды. Медициналық құпияны жария етуге Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда жол беріледі.
3.5. Өлім алдында тұрған науқасқа моральдық қолдау.
Медицина қызметкері өлім аузында жатқан адамның қасіретін барлық қол жетімді және заңды құралдармен жеңілдетуге міндетті. Медицина қызметкері науқасқа оның өтініші бойынша кез келген діни конфессияның министрінің рухани қолдауын пайдалану құқығына кепілдік беруге міндетті.
3.6. Денсаулық сақтау маманын таңдау
Медицина қызметкерінің одан әрі емдеуді басқа маманға сеніп тапсыру туралы шешім қабылдаған науқасқа араласуға құқығы жоқ.
Медицина қызметкері келесі жағдайларда науқасты басқа маманға жіберу арқылы онымен жұмыс істеуден бас тарта алады:
4. Медицина қызметкерлерінің қарым-қатынасы
4.1. Әріптестер арасындағы қарым-қатынас.
Медицина мамандары арасындағы қарым-қатынастар өзара сыйластыққа, сенімге негізделуі және пациенттің мүдделерін сақтаумен ерекшеленуі керек. Әріптестерімен қарым-қатынаста медицина қызметкері адал, әділ, достық, әдепті, өз білімі мен тәжірибесін құрметтейтін, сондай-ақ оларға өз тәжірибесі мен білімін қызығушылықсыз беруге дайын болуы керек.
Басқа жұмысшыларды басқарудың моральдық құқығы жоғары кәсіби біліктілік пен жоғары адамгершілікті талап етеді. Әріптестің сыны дәлелді және ренжімейтін болуы керек. Кәсіби әрекеттер сынға ұшырайды, бірақ әріптестердің жеке басы емес. Әріптестердің беделін түсіру арқылы өз беделін нығайту әрекеттеріне жол берілмейді. Медицина қызметкерінің пациенттердің және олардың туыстарының көзінше өз әріптестері мен олардың жұмысы туралы теріс мәлімдемелерге жол беруге құқығы жоқ.
4.2. Медбике дәрігер тағайындаған медициналық манипуляцияларды дәл және сауатты орындауға міндетті. Медбикенің жоғары кәсіби шеберлігі медбике мен дәрігер арасындағы жолдастық, алқалы қарым-қатынастың ең маңызды моральдық факторы болып табылады. Дәрігер мен мейірбикенің кәсіби міндеттерін орындау кезіндегі қарым-қатынасының танысу, бейресми сипаты медициналық этикамен айыпталады. Егер медбике дәрігердің медициналық ұсыныстарының орындылығына күмәнданса, ол бұл жағдайды алдымен дәрігердің өзімен, ал егер әлі де күмән бар болса, жоғары басшылықпен әдептілікпен талқылауы керек.
5. Әдеп кодексінің шектері, оны бұзғаны үшін жауапкершілік, оны қайта қарау тәртібі.
5.1. Этикалық кодекстің жұмыс істеуі.
Бұл код «Astana ECOLIFE» ЖШС ішінде жарамды және барлық қызметкерлер үшін міндетті.
5.2. Ұйым қызметкерінің жауапкершілігі.
Кәсіби этиканы бұзғаны үшін жауапкершілік дәрежесін медициналық көмек сапасын басқару қызметінің этикалық комиссиясы айқындайды. Егер этикалық нормаларды бұзу бір мезгілде құқықтық нормаларға әсер етсе, қызметкер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапты болады.
5.3. Этикалық кодексті қайта қарау және түсіндіру.
Осы Кодекстің жекелеген ережелерін қайта қарауды және түсіндіруді медициналық көмек сапасын басқару қызметінің этикалық комиссиясы жүзеге асырады.
Мақала сізге пайдалы болды ма?
Қазақстан Республикасы, Астана қаласы,
Б.Момышұлы даңғылы 2Д